Qısa məzmun
Ə/h 500 AZN. Golden Coast Hotel Rəhbərin köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İşində məsuliyyətli, səliqəli və dəqiq olmalıdır.
İş barədə məlumat:
- Lazımi sənədlərin hazırlanması
- İşlərin icrasının nəzarətdə saxlanılması
- İşçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək
- Qəbul otağının idarə olunması, şirkət daxili əlaqələrin qurulması
- Ofis daxili tələbat üzrə sənədlərin hazırlanması, daxil olan və göndərilən məktubların qeydiyyatı və cavablandırılması
- İş əsnasında yarana biləcək rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi
- İstirahet gunu : Bazar günü
- Əmək haqqı : 500 AZN
Namizədə tələblər:
- Xoş görünüşlü, işgüzar xanım namizədlə
- Ali təhsilli
- Yaş həddi: 19-40
- Azərbaycan və rus dili biliyi
- İşində məsuliyyətli, səliqəli və dəqiq olmalı
- Seçimlərə düşmək üçün şəkilli CV-nizi hr@goldencoast.az mail ünvanına göndərmək mütləqdir
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...