Qısa məzmun
Ə/h 500 AZN. Golden Coast Hotel Rəhbərin köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İşində məsuliyyətli, səliqəli və dəqiq olmalıdır.
İş barədə məlumat:
- Lazımi sənədlərin hazırlanması
- İşlərin icrasının nəzarətdə saxlanılması
- İşçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək
- Qəbul otağının idarə olunması, şirkət daxili əlaqələrin qurulması
- Ofis daxili tələbat üzrə sənədlərin hazırlanması, daxil olan və göndərilən məktubların qeydiyyatı və cavablandırılması
- İş əsnasında yarana biləcək rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi
- İstirahet gunu : Bazar günü
- Əmək haqqı : 500 AZN
Namizədə tələblər:
- Xoş görünüşlü, işgüzar xanım namizədlə
- Ali təhsilli
- Yaş həddi: 19-40
- Azərbaycan və rus dili biliyi
- İşində məsuliyyətli, səliqəli və dəqiq olmalı
- Seçimlərə düşmək üçün şəkilli CV-nizi hr@goldencoast.az mail ünvanına göndərmək mütləqdir
Oxşar vakansiya siyahısı:
650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssisA - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssisAR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...