Qısa məzmun
PAŞA Sığorta Satınalmalar və Texniki dəstək şöbəsinin rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Satınalmalar və Texniki dəstək şöbəsinin əməkdaşlarının fəaliyyətinə nəzarət;
- Şirkətin satınalma fəaliyyətinin qanunvericilik tələblərinə uyğun olmasına, Şirkətin Satınalma Siyasətinin prinsiplərinə və tələblərinə riayət edilməsinə nəzarət;
- Departament fəaliyyəti ilə bağlı prosedurlarda qeyd edilən məsuliyyətlərin yerinə yetirilməsi;
- İnzibati binada və nümayəndəliklərdə texniki dəstək üzrə xidmətlərin təşkili və nəzarət edilməsi;
- Ofis otaqlarının həftəlik baxışını keçirilməsinə nəzarət, aşkar olunan çatışmamazlıqların vaxtında icra edilməsinə nəzarət;
- İllik satınalma planının hazırlamasına və icrasına nəzarət;
- Mövcud resurslardan istifadə edərək Şirkət tələblərinin yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi;
- Ofis binasının və nümayəndəliklərin təmir işlərinin planlaşdırılmasında və təşkilində iştirak;
- Müqavilələrin, gündəlik sənədləşmə işlərininin həyata keçirilməsinə və təkliflərin toplanması prosesinə nəzarət;
- Şöbə fəaliyyətinə aid prosedurların illik yenilənməsi;
- Mövcud proseslərin təkmilləşdirilməsi üçün təşəbbüs göstərilməsi, texniki tapşırıqların hazırlanması, və rəhbərliyə təsdiq üçün təqdim edilməsi;
- Şöbənin səmərəliyinin inkişafına məsuliyyət daşımaq;
- İllik büdcə formalaşdırılması;
- Öz fəaliyətini qiymətləndirilməsi üçün illik əsas fəaliyyət göstəricilərinin tərtib edilməsi və rəhbərə təqdim edilməsi.
- Şöbə əməkdaşlarının fəaliyətini qiymətləndirilməsi üçün illik əsas fəaliyyət göstəricilərin tərtib edilməsinə nəzarət, dəstək və rəhbərə təqdim edilməsi;
- Fəaliyyətin dəyərləndirilməsi üçün şöbəyə aid hesabatların hazırlaması;
- Şirkət daxili layihələrdə iştirak;
- Şöbə əməkdaşların fəaliyyətinə dəstək;
- Audit aşkarlamalarının aradan qaldırılması üçün tədbirlər görülməsi;
- Zərurət olduğu hallarda və fövqəladə vəziyyətlərin yarandığı təqdirdə müvafiq qarşılıqlı əlaqələr üçün Daxili İşlər orqanları ilə rabitənin təmin edilməsi;
- Departament rəhbərlinin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Biliklər:
- Ali təhsil;
- Kompüter bilikləri: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) üzrə mükəmməl biliyin olması;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dillərində mükəmməl səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı; (ingilis dili arzuolunandır);
- Sertifikatlar: CIPS və sahəyə uyğun sertifikatlarının olması üstünlükdür
Təcrübə:
- Texniki və inzibati funksiyaların icrasında 7 il iş təcrübəsi, o cümlədən minimum 2 il idarəetmə təcrübəsi;
Bacarıqlar:
- Planlama bacarığı
- Analiz bacarığı
- İdarəetmə bacarığı;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Təhlil aparmaq bacarığı;
- Təşəbbüskarlıq.
- Danışıqları aparmaq bacarığı;
- İcra etmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı.
Son müraciət tarixi: 31/12/ 2021.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi göndərin.
mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Mətanət A şirkəti Satınalma üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Barkod Electronics Tender üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Başak Group Satınalma üzrə təcrübəçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Başak Group şirkəti Daxili satınalma üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Maple Trading şirkəti Satınalmalar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...