Qısa məzmun
Ə/h 500 AZN. Dinçer&Carçıoğlu BM Satış meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Rus və Azərbaycam dili bilikləri. İngilis dili arzuolunandır.
İş yeri – Bakı şəhəri
İş qrafiki: həftənin 6 günü, saat 09:00-dan 18:00-dək
Əmək haqqı 500 AZN , Qanunvericiliyin tələbinə uyğun olaraq tam rəsmiləşdirmə
İş haqqında məlumat:
- Korporativ müştərilərlə əlaqələr quraraq, şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar etmək, yeni müştərilər tapmaq, onlarla birbaşa əlaqə quraraq xidmətlər haqqında məlumat vermək
- Göstərilən xidmətlərin səviyyəsini müəyyənləşdirmək üçün müştərilərdə məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək, analiz aparmaq və çatışmazlıqları müəyyən edərək rəhbərliyə təkliflərini bildirmək
- Bazar araşdırması aparmaq, müştəri tələbatlarını öyrənmək
- Soyuq zənglər, görüşlər və təqdimatlar həyata keçirməklə satışın təşkili
- Qarşıya qoyulan hədəflərə yönəlik fəaliyyət göstərmək
- Görülən işlərə dair gündəlik və aylıq hesabatların birbaşa müdirə verilməsi
Əsas Tələblər:
- Kişi
- Satış üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
- Rus və Azərbaycam dili bilikləri. İngilis dili arzuolunandır;
- İşgüzar, məsuliyyətli, ünsiyyətcil və təzyiq altında işləməyi bacaran;
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Satış Meneceri” yazmaqla öz CV-lərini dincherbm@hotmail.com ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Kontakt Home Onlayn sifariş üzrə məsləhətçi (Sosial media kanallarından)vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Abşeron-Şərab ASC Merçendayzer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnci Group of Companies Korporativ Satış Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zeta Group “Satış Məsləhətçisi” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Çinici şirkəti Satış Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Supertoys MMC Kateqoriya şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Supertoys MMC Kateqoriya üzrə şöbə müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Matanat A şirkəti Satış koordinatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
"Smile Tour" MMC promoter ( satış təmsilçisi) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...