İşin təsviri:
- Sənədləşmənin aparılması
- Müxtəlif məktubların və hesabatların hazırlanması
- Lazımi sorğu məlumatının operativ axtarışı
- Sənədlərin qaydalara və standartlara uyğun tərtibi və arxivləşdirilməsini təmin etmək
- İşgüzar görüşlərin və iclasların təşkili və protokollaşdırılması
- Administrativ tapşırıqların icra olunması və ya koordinasiyası
- Rəhbərləyin tapşırığını düzgün, dəqiq yerinə yetirib, rəhbərliyə bildirmək
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması
İş şəraiti:
- İş saatı: 09-00-dan 18-00-dək;
- İş günü: həftənin 5 günü.
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə.
Tələblər:
- Yalnız qadın namizədlər
- Yaş həddi: 23- 35;
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: Minimum 2 il;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus səlist (İngilis dili arzuolunandır)
Əlavə tələblər:
- MSOffice proqramlarında işləmək bacarığı olmalı;
- Danışıq qabiliyyəti və fikrini ifadə etməyi bacarmalı;
- Analitik qabiliyyətə malik olmalı;
- İşə planlı yanaşmalı;
Qeyd:
- CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək göndərin.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...