Qısa məzmun
Project Bureau Azerbaijan Sənədlərə nəzarət üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisədə sənədlərin düzgün idarə edilməsinin təşkil edərək daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq və aidiyyəti üzrə bölüşdürmək;
- Sənəd mübadiləsinin yerinə yetirilməsi, idarə və nəzarət təmin etmək;
- Sifarişçi və subpodratçılar daxil olmaqla bütün müvafiq tərəflərdən və tərəflərə sənəd axınının qeydiyyatını və nəzarətini təşkil etmək;
- Sənəd dövriyyəsinin uçot-nəzarət işini təşkil etməklə sənədlərin dövriyyəsinə və icra müddətinə nəzarət etmək, pozuntu halları barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq;
- Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlamaq və arxivləşdirmək.
- İclas Protokollarınını və aktlarını hazırlamaq;
- Bütün növ sənədlərin şirkətdaxili formalara və ya sifarişçinin tələblərinə uyğun hazırlanmasına nəzarət etmək;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, rus, ingilis dilləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- Yazılı və şifahi ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik, detallara qarşı diqqətlilik;
- Operativlik, vaxtdan düzgün istifadə bacarığı;
- Fərdi və komanda tərkibində işləmək bacarığı;
- Kompüter bacarıqları (MS Word, Excel – yüksək səviyyədə, Outlook, Internet və digər).
Namizəd qismində iştirak etmək istəyən şəxslər CV-lərini mövzu yerinə “Sənədlərə nəzarət üzrə kiçik mütəxəssis” yazmaqla e-poçt ünvanına göndərə bilərlər
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...