Təsvir
- Implement the company’s talent acquisition program
- Adhere to the recruitment process and ensure speed and quality of recruitment
- Create and continuously update a pool of potential candidates
- Attract potential candidates for relevant vacancies using various social media platforms
- Conduct interviews, tests, and the candidate selection process
- Propose and carry out various recruitment and internship projects
- Initiate various collaborations, establish connections with different universities and educational institutions, and participate in job fairs
- Work with HR databases, candidate tracking, and management systems
- Prepare weekly, monthly, and quarterly reports
- Monitor recruitment metrics
- Analyze employee turnover and provide suggestions to prevent it
- Take necessary measures for conducting exit interviews with departing employees
Tələblər
- Higher education (in Human Resources, Business, Economics, Management, or other related fields)
- 4 years of work experience in the relevant field
- Professional proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) programs
- High proficiency in Azerbaijani, English, and Russian languages
- Strong communication, results-oriented, analytical thinking, and presentation skills
Oxşar vakansiya siyahısı:
800 — 1000 ₼
Loyallıq üzrə mütəxəssisAzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçıAzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İR üzrə Direktor
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Операционист, в отделе Мотивации и Обученияhttps://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...