Qısa məzmun
Ə/h 500-700 ZN. Social Lab Agency Rəqəmsal marketing mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Agentliyə daxil olan şirkətlərin sosial şəbəkədəki səhifələrinin kontent planlarının hazırlanmasına və paylaşımlara nəzarət etmək
- Sosial mediada paylaşılacaq vizualların dizayn edilməsinə nəzarət etmək
- Şirkətin müxtəlif digital kanallar vasitəsilə reklam kampaniyalarını idarə etmək və optimallaşdırmaq
- Axtarış platformalarının optimizasiyası ilə məşğul olmaq
- Müştəri ilə şirkət arasında əlaqələri və iş axışını koordinasiya etmək
- Aylıq hesabatları hazırlamaq
- İş Şərtləri
- 5 günlük iş qrafiki / 10:00-dan 19:00-dək
- Aylıq sabit əmək haqqı müsahibə əsnasında müəyyən ediləcək
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan dilini yaxşı səviyyədə bilməli (rus dilini bilən namizədlər arzuolunandır)
- SMM (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn və s.) platformalarında sərbəst iş bacarığı
- Facebook Business manageri ətraflı bilməli
- Google Ads, Google Analytics-də işləməyi bacarmalı
- SEO və SEM üzrə biliklər
- Digital Strateji planlama və tətbiq
- Araşdırmaq və yenilikləri tətbiq etmək bacarığı
- Müstəqil işləmək bacarığı
- İdarəçilik və təşkilatçılıq qabiliyyəti
- Məsuliyyətli, diqqətli və ünsiyyətcil olmalı və komanda ilə işləməyi bacarmalı
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz CV və portfolio məlumatlarını “Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi” başlığı ilə info@sociallab.az elekton ünvanına göndərə bilərlər.
Qeyd: SMM Agentlik təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500 — 601 ₼
SMM mütəxəssisKepro Estetik Klinika SMM mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi (Senior Digital Analytics Specialist)
Azərbaycan Hava Yolları QSC Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1200 — 1500 ₼
Məhsul üzrə menecerKontakt Home Məhsul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Sosial Media MütəxəssisiRam Solutions MMC Sosial Media Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edur. ...