Qısa məzmun
Qala Sigorta şirkəti Strateji planlaşdırma, təhlil və avtomatlaşdırma şöbəsinin assistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin illik büdcəsinin planlaşdırılması çərçivəsində tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Satış nöqtələrinin analizi, satış kanallarının, nümayəndəlik və filialların fəaliyyətinin effektivliyinin ölçülməsi, satıcıların performansının dəyərləndirilməsində verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Sığorta bazarına dair statistik məlumatların analizi;
- Şirkətin fəaliyyətinin təhlil olunması, maliyyə göstəricilərinin ötən dövrlə və büdcə planı ilə müqayisə olunması, maliyyə göstəricilərinin yaxşılaşdırılması, o cümlədən məcmu kapitalın və şirkətin aktivlərinin likvidliyinin təmin olunması ilə bağlı təkliflərin verilməsi,
- Şirkətin bütün strukturlarında iş proseslərinin proqramlaşdırmasında və yeni proqram təminatının inteqrasiyasında, elektron informasiya sisteminin sifarişi, yenilənməsi üçün texniki şərtlərin yazılmasında və bu istiqamətdə işin aparılmasında iştirak;
- Avtomatlaşma ilə bağlı yeni ideyaların təklif olunması, proseslərin optimallaşdırılması, işin sürətlənməsi, prosedurların icra olunması zamanı təhlükəsizliyin təmin olunması ilə bağlı risklərin müəyyən olunması, onların aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi və təxirəsalınmadan birbaşa rəhbərlə müzakirə olunması;
- Sığorta nəzarəti orqanı, digər əlaqəli qurumlarla əməkdaşlıq çərçivəsində şirkətin maraqlarının təmsil edilməsi;
- Büdcənin səmərəli istifadə olunması ilə bağlı iş aparılması;
- Vəzifə səlahiyyətləri çərçivəsində Şirkətin İdarə Heyətinin qərarlarının və birbaşa rəhbərin tapşırıqlarının icrası.
Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə:
- Ali təhsil – Maliyyə/ İqtisadi/ Riyazi;
- Yaş həddi 25-30
- İş təcrübəsi tələb olunmur;
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Azərbaycan dili – səlis, Rus və İngilis dilləri – yaxşı səviyyədə;
- Riyazi biliklərin olması, analiz etmə, risklərin qiymətləndirilməsi, alqoritmlər qurma səriştəsi, iqtisadi biliklərin, sığorta qanunvericiliyi üzrə biliklərin olması;
- Aktuari kurslarında iştirak etmiş namizədlərə üstünlük verilir.
Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini 30 iyun 2022-ci il tarixinədək elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “SPTAŞ-Assistent” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vəzifənin tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Expressbank ASC İT departamenti, Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik) vəzifəsi üzrə vakansiya elan ed ...
Expressbank ASC Kreditlərin anderraytinqi şöbəsi/ Şöbə müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Aparıcı Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ATB Bank Kiçik və Orta Biznes Kreditləri Mərkəzinin Satışın təşkili bölməsində əməliyyat üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis vəzifəsi üzrə ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Kiçik - Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
GL ASC (Sizin Lombard), bazarın liderlərindən biri olaraq, Yevlax filialında çalışmaq üçün Kredit Mütəxəssisi vəzifəsinə işçi qəbulu elan edir. ...
Rabitabank ASC Kürdəmir filialı üzrə Mikro kredit mütəxəssisi vakansiyasını elan edir. ...
Uragan-Group Mühasib köməkçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ATB Bank Risk Menecmenti Departamentinin Risk Texnologiyaları şöbəsində Şöbə rəisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
PASHA Bank Komplayns Şöbəsi üzrə Kiçik Mütəxəssis (müvəqqəti) Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
“Rabitəbank” ASC İT Təhlükəsizliyi Departamentinin Bank Sistemlərinin təhlükəsizliyi şöbəsində Aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə işə qəbul elan ed ...
AGRO - WEST DC LLC şirkəti Maliyyə hesabatlılığı üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...