Qısa məzmun
Ə/h 1000 AZN + Bonus. ENEMAY Financial Consulting and Career Center Tədbirlərin təşkili üzrə rəhbər vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Event management sahəsində “Tədbirlərin təşkili üzrə rəhbər” kimi çalışmaq istəyən namizədlərə yeni vakansiyamızı təqdim edirik.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətdən kənar korporativ tədbirlərin, görüşlərin və aktivliklərin təşkili və idarə edilməsi
- Tədbirlərin planlaşdırılması üzrə ilkin etapdan sonadək həyata keçirilməsi prossesinə nəzarət;
- Tədbirlərin keçirilməsi ilə bağlı məkan, avadanlıqlar, dekor, qidalanma, əyləncə, daşınma, dəvət siyahısı, promo materiallar və s. kimi bütün detalların təşkili və idarə olunması;
- Bazarı araşdırmaq, tədbir imkanlarını müəyyənləşdirmək və maraq yaratmaq;
- Promo və tədbir planınların təsdiq edilmiş büdcə çərçivəsində hazırlanması
- Tələblərə, hədəf auditoriyasına və məqsədlərinə əsasən əvvəldən axırına kimi tədbirlərin planlaşdırılması
- Yerli və xarici təchizatçılarla danışıqların aparılması
Tələblərimiz:
- Ali təhsil;
- Uyğun sahə üzrə 1 il təcrübə;
- Azərbaycan və rus dili sərbəst, ingilis dili biliyi yaxşı səviyyədə;
- Proqram bilikləri: MS Word, MS Excel;
- Təchizatın planlaşdırılması;
- Danışıqların aparılması bacarığı.
İş şəraiti:
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə;
5 günlük iş həftəsi;
İş saatları: 09.00 – 18.00;
Əmək haqqı 1000 + AZN namizədlərlə müsahibə zamanı təcrübəyə əsasən müəyyənləşdiriləkdir.
Uyğun namizədləri bizimlə çalışmağa dəvət edirik. CV-lərinzi hr@enemay.com e-mail ünvanına Mövzu hissəsinə “Tədbirlərin təşkili üzrə rəhbər” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Maple Trading şirkəti Satınalmalar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Maple Trading şirkəti Satınalmalar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ASADZADESANAN MMC Logistika üzrə koordinator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Two-Months Logistics Internship with Opportunity of work upon completion! We’re thrilled to announce a two-month internship opportunity at Logistics Solutions Azerbaija ...