Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Caspian Business Consultants LLC Tax Accountant vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Job Description:
- Preparation and submission of reports to government agencies
- Correspondence with tax authorities
- Tax and accounting
- Preparation of salary, vacation, sick leave and business trip
- Knowledge of 1C program-
- Writing tax invoices
- Banking and cash operations
- Work schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00
Requirements:
- Only female candidates
- Responsible, accurate and professional
- Knowledge of Tax and Labor Code
- Knowledge of 1C, BTP, B3, MS Office programs
- Knowledge of Azerbaijani, English and Russian languages is mandatory
- Salary by agreement
- Age: 21 – 32 years
- Education: High
- Work experience: 1 to 3 years
Email: hr@cbcworld.com
Contact person: Nigar Abdulrahimova
Oxşar vakansiya siyahısı:
Bank Respublika ASC Məhsul sahibi (Product owner) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Perla mebel Goran mağazasına uçotçu vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Barkod Electronics Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Aparıcı mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Kiçik - Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Audit Üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zivar Restoranı Kassir vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zivar Restoranı Mühasib (Restoran) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Expressbank ASC Risklərin İdarə edilməsi Departamenti, Kreditlərin monitorinqi şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
“Rabitəbank” ASC Marketinq Departamentinin Kartmane və Partnyorlarla iş şöbəsində Baş mütəxəssis/ Ekspert vəzifəsinə işə qəbul elan edir. ...
Expressbank ASC Risklərin İdarə edilməsi Departamenti, Kreditlərin monitorinqi şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Bank Respublika ASC Mikro kredit üzrə kiçik kredit mütəxəssisi (Sumqayıt filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...