Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Qala Group Tenderlər üzrə menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Struktur vahidinin (departamentin, şöbənin, bölmənin) adı: Satış şöbəsi
Vakansiyanın adı və sayı (rəqəmlə): Dövlət tenderləri üzrə menecer 1 nəfər
Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca vəzifə öhdəlikləri və məsuliyyətlər:
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalında axtarış edərək uyğun tenderlərin seçilməsi
- Tenderdə qeydiyyatdan keçərək iştirak haqqının həyata keçirilməsi
- Portala müvafiq sənədlərin yüklənməsi
- Qiymət təklifinin çıxarılması üçün şirkətin müvafiq şöbələri ilə ünsiyyətə keçmə
- Bank təminat məktublarının alınması
- Satınalma müqavilələrinin bağlanılması və aidiyyatı üzrə əməliyyət şöbəsinə ötürülməsi
- Təhvil-təslim aktlarının tərtib olunması, ödənişlərin alınması
- Məlumatların şirkətin CRM bazasına daxil olunması
- Həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması
- Rəhbərliyinin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi
Vakansiyanın tələblərinə uyğun başlıca tələblər (təhsil, sertifikat, iş təcrübəsi, əcnəbi dil bilikləri və s.):
- Bakalavr təhsili
- Səlis ünsiyyət bacarıqları
- Azərbaycan və rus dili biliyi (ingilis dili arzuolunandır)
- Dövlət tenderləri üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi
- Dövlət satınalmaları vahid internet portalı ilə iş təcrübəsi
- Hüquqi savadlılıq
- Dövlət Satınalmaları qanunveriliciliyi üzrə biliklər
- Layihələndirmə-inşaat sahəsi üzrə biliklər arzuolunandır
Namizədlərdən şəkilli CV-lərini “Tenderler uzre menecer” mövzusu ilə göndərmək xahiş olunur. Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Maple Trading şirkəti Satınalmalar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Maple Trading şirkəti Satınalmalar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ASADZADESANAN MMC Logistika üzrə koordinator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Two-Months Logistics Internship with Opportunity of work upon completion! We’re thrilled to announce a two-month internship opportunity at Logistics Solutions Azerbaija ...