Qısa məzmun
MKT İstehsalat Kommersiya MMC Texniki dəstək üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Müraciət üçün linkə daxil olun: https://hr.mktcotton.com/az/job/texniki-destek-uzre-mutexessis-2
Təsvir
- İstifadəçilərin Helpdesk Portalı vasitəsi ilə qəbul olan müraciətlərini icrasına həyata keçirir;
- Telefon zəngləri və ya şifahi formada daxil olan müraciətləri ehtiyyac yarandığı təqdirdə Helpdesk Portalında yaradır və icrasını həyata keçirir;
- Helpdesk Portalı problem və insidentlər və eləcə də onların həlli barədə məlumatları sistemə daxil edir;
- Helpdesk Portalı vasitəsi ilə qəbul olunan müraciətləri əsas tutaraq Şirkətın istifadəçilərinin texniki dəstəyin göstərilməsini təmin edir;
- Şirkətin kompüter və ofis texnikasının mütəmadi profilaktikası və diaqnostikasının keçirilməsi, eləcə də profilaktika və diaqnostika zamanı ortaya çıxan nasazlıqların aradan qaldırılması;
- Xidmət zamanı qarşılaşılan problemlər barəsində Helpdesk Portalında qeyd etməklə Departament rəhbərinə və müavininə yazılı məlumat vermək;
- Yeni kompüterlərin hazırlanması və proqram təminatları ilə təmin edilməsini həyata keçirmək;
- Yeni iş yerlərinin hazırlanması, Cəmiyyətin cari və yeni açılan filiallarının İT infrastrukturun qurulması, kompüter və ofis texnikasının sazlanması;
- İşçi yerlərinə kabellərin çəkilməsi və sonlanmasını həyata keçirir;
- Texniki avadanlıq, preferiya qurğuları və.s təlabatı haqqında Departament müavininə yazılı məlumat vermək;
- Təhlükəsizlik kameralarının qurulması, texniki dəstək göstərir;
- Şəbəkədə, serverlərdə yaranmış problemlər haqqında Departament rəhbərini və müavinini məlumatlandırmaqla Şəbəkə İnzibatçısına vəya Sistem İnzibatçısına (inzibatçı olmadığı təqdirdə müavinə) yazılı məlumat verir;
- İşçilər tərəfindən istifadə olunan proqram təminatlarında yaranmış suallarını ətraflı cavablandırır;
- Yaranmış texniki problemlər həll olunması ilə bağlı ezamiyyətə getməklə problemlərin yerində həll olunmasını icra edir;
- Departamentin rəhbəri, onun müavinin şifahi və ya yazılı verdiyi tapşırıqları vaxtı-vaxtında icra edir;
- Əmək müqaviləsi, Şirkətın Nizamnaməsi, idarəetmə orqanlarının və/və ya departamentin (filialın) əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər şirkətdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn başqa funksiyaları icra edir.
- Bilavasitə rəhbəri, İnzibati işlər üzrə direktor müavini tərəfindən verilən, Direkotrun və Cəmiyyətin qəbul etdiyi qərarlardan, əmək müqaviləsindən, Şirkətın Nizamnaməsi, idarəetmə orqanlarının və/və ya departamentin (filialın) əsasnaməsi və fəaliyyətinə dair şirkətdaxili korporativ aktlardan irəli gələn tapşırıq və sərəncamları qeyd-şərtsiz yerinə yetirir.
Tələblər
- İngilis dili (texniki), rus dili arzuolunandır;
- MS Office proqram təminatlarını əla vəziyyətdə bilməli;
- Windows əməliyyat sisteminin quraşdırılması, sazlanması və idarə edilməsi;
- Serverlər haqqında fundamental bilikləri olmalı;
- Şəbəkənin əsaslarına dair minimal nəzəri və praktik bilikləri olmalı;
- Windows əməliyyat sisteminin quraşdırılması, sazlanması və idarə edilməsi;
- Analoq və İP kameraları ilə, DVR və NVR-ların quraşdırılması, sazlanması və idarəetmə bacarığı olmalı;
- Printerlərin və digər periferik qurğularla bağlı proqram səviyyəli nasazlıqlarının aradan qaldırılmasını bacarmalı;
- Rack kabinlərin yığılmasını bacarmalı;
- Analitik düşünmək və problemi qısa zamanda həll etmək bacarığı olmalı;
- Məsafədən idarəetmə proqramları ilə işləmək bacarığı olmalı (remote service);
- Backup texnologiyaları biliyi olmalı;
- Kabellərin sonlandırılmasını bilməli.
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş qrafiki: Beş günlük iş həftəsi (09:30-18:30);
- İş yeri: Baki şəhəri, Qafqaz Business Center;
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.