Qısa məzmun
Caspian Tech QSC şirkəti Texniki dəstək və zəng mərkəzi mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İşin təsviri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
- Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
- Dillerlərin texniki problemlərin sürətli və dəqiq həllini təmin etmək;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şöbəyə yönləndirilməsi.
- Diller və müştərilərdən/oyunçulardan müraciət olunan platform forması ilə bağlı problemləri telefon vasitəsi ilə həll etmək, lazım olduqda isə həll edilməsi üçün müvafiq platforma ilə texniki mütəxəssisə yönləndirmək;
İş şəraiti:
- İstirahət günləri: həftədə 2 dəfə
- İş saatı: Növbəli iş rejimi (gecə 00:00-dək)
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Excelldə sərbəst işləmək qabiliyyəti
- Səlis Azərbaycan biliyi;
- Zəng mərkəzi üzrə 2-3 il iş təcürübəsi
- Rus dili və İngilis dili biliyi (arzuolunandır)
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonu;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Stresə davamlılıq;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı.
- İşi sonuna çatdırmaq (koordinasiya edilməsi)
Mənbə: JobSearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...